We go alcohol insane

oj oj oj ... kvällen igår va lite men bara liiiiite skadad !
börja med tjejmiddag hos angelica vid 6. åt tacos och feta oss :D
mkt gott. tack min pärla (: tog sen tåget in halv 11 till stan. drog först till stinsen pissa och sen
styrde vi oss bort till bulls. like always blev de shotkannor delux och drinkar.
spela även lite biljard faktist, hahahha. sen följde jag och mia sabina till
knutan. tror hon körde "fullast vinner" igår. HAHAHH helt siick. efter de drog
jag och mia till tivvan. stämpla in oss där sen körde jag rundan runt själv. hahah först lite
schlager och sen rnb. träffa basketbrudarna så kul de va :D stod med dom ett tag , fick en drink sen forts jag till vinylbaren där mia,ted, min bror och co va. kolla kl och de va dags att dra sig hemåt. tog kvart över 2 tåget. hoppar av tåget sjukt nöjd för man hade gjort sitt den kvällen. ska ta upp min mobil från väskan och märker att mööget e borta :! aaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag hade glömt den på sättet i tåget. tror jag dog där ett tag. springer över till mia på andra sidan tågspåret och säger till henne. så går jag med henne hem. ringer till den men den va avstängd. sen när jag sitter på fejjan så skriver angelica att min mobil e hittad .fyfan så glad jag blev :D de va josses kompis som hade sett att jag glömde den igår på tåget så han hade den.  så nu har jag den igen och kan sä att jag är lycklig! :D  fler folk som han till världen, tack!

annars en knonar kväll igår. sjukt bra(: tack alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0