It's my turn to fly

Som jag skrev innan, jag älskar livet riktigt mkt just nu !
kommer hända mycket inom en kort tid fyfan va skoj de ska bli allting:D (nt bara usa)

min "host mom" skrev att hon mer än gärna ville att jag skulle komma och joina deras familj.. how great ?:) ska kontakta min förmedling SI imorgon, sen e de dags att fixa visum, flygbiljett, etc.

Familjen som jag ska bo hos bor i connecticut och de tar ca, 45min 1h in
till New York City. Tåget ligger 5min gångavstånd från vårt hus, fruktansvärt underbart(:
Som jag har skrivit innan så e de en flicka på 1 år och en pojke på 3år. hahah asså dom påminner lite lite om mig och david när vi va små. bruna med mini lockar i hela håret, sjuuuukt söta!! (ska fråga sen om jag får slänga upp någon bild så ni får se).

tror detta kommer bli riktigt kul & ett minne för livet. ser verkligen fram emot de:)
kan sä att jag har fått alla sorters jobberbjudande om att stanna kvar i sverige. tack men nä tack. de e dags nu...
 
 








Kommentarer
Postat av: carroo

hoppas du kommer till en lika perfa familj som jag gjort babe!!

2010-08-24 @ 00:52:00
Postat av: sandy

Yes, de känns bra :)<3

2010-08-24 @ 09:20:44
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0