Take me to destination unknown

tror jag kollar min mail 72362gånger på en dag.
men de tar sån tid. allting. har fått några matchningar men de
kändes nt rätt så har tackat nej till dom. och när jag kom hem från frankrike såg jag att
jag hade blivit accepterad på SI (skandinavsika Institutet) som jag
också har gått med i :) bara för att de ska gå snabbare. men då hade CC
(den andra organisationen) satt mig på hold på boston kontoret bara för att jag
hade varit på semester en vecka. greeeeeeeeat! not. så jag fick ringa dit igår och sä till att jag såklart fortfarande vill va med. så nu e jag igång på två ställen. oh god. hoppas på att de ska hända ngt nu i veckan. framtiden e orättvis men samtidigt sjukt spännande!

ni kanske fatta hälften av va jag skrev precis
eller inget, men skiiit i de. håll tummarna bara(;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0