U better count me in, never count me out

dags att uppd om gårdagen nu då.. först drog jag & angelica till
systemet, sen rätt hem här och hämta gerjor. sen gick vi hem till henne
för att börja göra v oss och tagga. blev att vi öste till Rix fm, och sen hittade jag
en kanal som iaf gjorde kvällen lite. hahahha så jävla bra. efter de drog vi in till stan.
mötte upp lina sen dirr till bulls för att ta shotkanna delux och sä hej till folket. kan sä så mkt att den jävla shotkannan va orsaken till min kväll, hahaha. ja skulle luta mig över baren och ta upp kannan och va tror ni händer? helt plötsligt sitter jag med locket i handen medans resten flög ut över hela datan och golvet. hahahh dooooog där ett tag. vrfvrvfrf.. iaf allt va lugnt, och vi forts. sen drog vi till tivvan. dansa runder där inne lite. de va bara jag och angelica kvar. vi såg att vi hade missat sista tåget så de fick bli taxi. rätt hem, decka punkt!!  tack så mkt för kvällen(:

& ikväll ska de bli SÅ kul för kl 4 ska jag hem till suzan. vina och mysa till de.
alltid lika roligt och träffa henne:D:D sen hem till zudic som har fyllt år. kanske
lutar åt en inflyttningsfest med, vi får se!! sen e de iaf ut i staden som gäller ikväll igen,
så får väll vända trosorna ut och in..!! ses(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0