You take away the bad days

Vilken kväll de va igår:).. jag kan skriva hur många gånger som helst hur mkt
jag älskar mina underbara vänner på jobbet. de e sjukt.

Först jobba jag till 4 sen dirr hem och ut med vovven, sen blev de rally med
röda faran hem till suzan vid 5 för att hämta upp henne. hon gjorde v sig lite och så, sen körde
vi till dagiset där resten av folket vänta. vi skulle ha en kick off (eftersom vi har börjat jobba
igen efter semestern och så). riktigt mysigt va de. åt riktigt gott, och dom andra drack en massa gotte. men de hoppa jag. de va fan svårt och sä nä, hahha ville med vina men ikke. ville ha bilen med hem igår så fick bli att jag sto över. men hade hur kul som helst. satt där hela kvällen och bara snacka om allt. vet nt riktigt hur jag ska klara mig utan er sen när jag åker:( tack för en underbar kväll alla ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Du kunde ju ringt, kunde jag kört..

2010-09-09 @ 17:34:01
Postat av: Anonym

tänkte inte på de då, men ska göra de nästa gång:)

2010-09-09 @ 21:20:17
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0