Happy new year luuvies

sista dagen e de här idag.. booooring. men måste hemåt nu, NYC väntar ju på mig :D i can feeelit ! har haft en fruktansvärt mysig, underbar, härligt resa :D

idag släppte dom av mig på fashion mall som ligger inne i SD, inte lite affärer.. jag e pank! har nt mer och sä om dom 6timmarna jag spenderade där, hahah ja jag gick loss !! hitta äntligen min efterlängtade hat :D megasnygg!

satte mig precis ute i lobbyn med en liten mocca :D har även laddat ner en massa Yo Gabba Gabba avsnitt till Sloane, så hon har och göra imorgon på flyget... kommer åka härifrån vid 5, sen flyger vi tbx kvart i 8 (tror jag).. kommer iaf va i NY vid 4pm.. sen får jag ruuusa till Time S där jag ska möta dom andra.. sen e de dags :D sista dagen på hela 2010.. hahah fan asså knappt ångest, men tiden går så jävla fort kanske drf..? men nytt år & nya äventyr :D Gott Nytt, hoppas alla får en en kanon nyår med en jväala massa öööööös!! KYSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0