laugh it off and you'll live longer

"HAHAHAHAHAHHAHAH vet du vad jag kom tänka på precis!!! när vi skulle. hahhahaha vänta HAHAHAHHHAA. när vi kuta som djur för att hinna med tåget i dk.. hoppar på precis innan dörrarna ska stängas och ser mia utanför och vi skriker " KOM IGEN MIA SKYNDA SKYNDA" och hon bara gastar "JA MEN JAG HAR FASTNAT, FÖRFAN JAAAGAA HAR FASTNAT" så ser man hon slita med sin väska...HAHAHHAHA JAG DÖR !!!!"

skrev de till angelica på fejjan innan!! hahahaha dör varje gång jag tänkte på de.. kan berätta kort va som hände.

de va jag, angelica och mia som var på väg hem efter rhodos resan och vi skulle ta tåget från dk till sverige. så va jag och angelica där uppe och gjorde ngt? så ringer mia (som e där nere och kollar när tågen går) och säger att de står ett tåg som ska gå NUUU!! skynda..sså jag och angelica kuta ner och kasta oss in i tåget medans mia står kvar med sin jävla reseväska och data väska som har fastnat i den vagnen som man sätter sina väskor på ! hhahahahh vi börja skrika "KOM IGEN MIA SKYNDA SKYNDA" och så ser man hon slita som ett jävla djur och bara "JA MEN JAG HAR FASTNAT,  FAAAAAN FATTA JAG HAR FASTNAT" HAHHAHAHAHAHAHHA TRODDE JAG SKULLE AVLIDA!!! ni som känner mia. kan ni se henne framför er irriterad som en jävla råtta, slitandes i sina väskor och bara gastar som en man.. HHAAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAA !! skulle filmat de.. äh de ögonblicket går fantomen till historia...tack mia !! FYI hon hann med (;.. som jag garvar just nu !!!
 btw, hahah nog fräna brudar, saknar er ♥



Kommentarer
Postat av: Snutte - C

HAHAHAHAHAHAHAHAH jag döör! men en sak var fel, du och mia var uppe och tog biljetter och jag var där nere och passa väskorna och skicka sms för tåget kom! men sen rusa vi in och mia skulle ta sina väskor från vagnen, men det gick ju jävligt bra :D HAHAH dör!!

2010-12-24 @ 11:04:36
Postat av: svar: angelica

HAHAHAHAH ja de e sant så va de ja !;D sjuukt jävla kul va de !!

2010-12-24 @ 19:43:30
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0