Love and Other Drugs


Jadå var och såg denna ikväll,
thumbs uuuup:D!

känns som jag har varit överallt idag. först stack jag & whitney till en skandinavisk butik som har lite grejor från sverige! liten söt butik. jag hitta dock inte mkt, köpte typ glögg för att visa dom va de e och lussebullar. de va fan gott med nybakade lussebullar och mjölk:D dom gilla de! sen rätt bort till gymmet. fixa lite där. sen vidre till Greenwich som ligger typ 15 min från oss. snuskigt rikt ställe där många celeb's bor. jag trava runder där ett tag på stan. fick äntligen med mig ett par döläckra vinterskor hem :D dom vanligaste (eller typ enda) vinetrskorna man har här är uggs! alla från vuxna till barn har dom.. jag bestämde mig för att jag inte vill ha ett par vanliga uggs för jag gillar inte dom.. de blev ett par uggs fast en helt annan sort :D helnöjd! efter att jag hade spenderat ngn timme där så körde jag till new canan där jag mötte upp french på sb:D sen rörde vi oss vidare till stamford.. bio och sen dirr hem..helt död. nu väntar sängen. KYSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0