The best Gift is to be living to see another Day

gud gud gud vilken bra start på dagen :D Julafton idag och vi öppna paketer vid 8.. jag va helt chockad, fick en massa grejor av familjen. bla en halsduk från barcelon,två tröjor, choklad, smycken, nagellack, läppglans, strumpor, presentkort på nagel&spa och de bästa en kvälls teaterkurs på NYU :D:D så underbara !! ja tror jag fråga dom 7 gånger om de va på allvar? hahah .. sen får jag denna resan till Cali med (fast de va bestämt sen innan jag kom hit). men asså just nu i denna sekund e jag nog lyckligast i världen ! tack(:   nu ska jag fortsätta packa ner de sista, fixa huet och sen gå ner !! btw, whitney gjorde risgrynsgröt bara för jag berätta att vi käkar de i sverige på julafton:) haha söt ! kan ju osså berätta vad jag gav fam.. sebby fick Hot wheels cars, en scooby film & en spiderman/batman bok.. & till sloane gav jag en stor Elmo bok, kritor som hon kan rita men när hon badar & hårspännen (eftersom hon alltid har de i sitt hår).. sen till W gav jag ett presentkort på pedikyr & manikyr, P fick ett presentkort på en Golfbutik eftersom hans nyårlöfte är att börja spela på allvar nästa år(;.. plus att dom fick en "fri" dag av då jag kan passa barnen!! så  snääälll jag e (; hhaa. lägger in lite bilder från morgonen sen(; KYSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0