Life is about living, Enjoy every second

woooooppa! igår var jag med om en utav dom bästa dagarna i mitt liv! Jag hade sett på internet att de va dags för Rockefeller Center Christmas tree lightning och jag ville verkligen dit. snääller som min host mom e så fick jag ledig tidigare på kvällen så jag kunde åka in och se de.. så jag fråga french om hon ville hänga med men hon fick tyävrr inte ledig.. så jag drog in själv.. tog tåget kvart över 5 (för de börja 7) .. sen gick jag bort mot rockefeller center.. de va sjukt mkt folk och nu menar jag riktigt mkt.. där va lätt över 1000 personer och lille jag med moccan i högsta hug,haha.. såg inte ett piss först för alla stod uppe på varandra.. men när de börja så hade jag lyckats trycka mig fram så jag såg allt :D:D:D den jag såg mest framemot att se var Charice Pempengco utan tvekan.! har följt henne och lyssnar på henne enda sen t visa mig hennes video klipp när hon sjöng med Celine Dion på MSG. trodde aldrig aldrig att jag skulle få se henne live, helt sjukt underbart va de :D där stod jag själv bland tusen pers med kanon väder, lampor som lös upp hela NY och bara njöt av att få se henne sjunga, höll på at börja böla!! såg även Mariah Carey, Susan Boyle, Kylie Minogue, Jessica Simpson mm... min rygg döda mig men trots de så stod jag upp i 4timmar helnöjd:D stod med några tjejor från Canda som jag hitta där i smeten efter ett tag:D jag försökte även fota men de gick inte att fota upp mot scenen för min kamera sneeea, så jag filma en massa istället..! (kan se om jag kanske kan lägga in de sen)..


klippet jag har lagt upp innan på henne när hon sjunger med Celine Dion at MSG..


och låten ja tror alla känner till med henne och Iyaz ! :D

och just de från en sak till en annan, jag klara mitt teori prov på körkortet igår, weeei;) bara körningen kvar sen done! andra körkortet man tar, hoppas de inte behövs fler nu...så seeeegt! men glad att jag gör de, för jag vill faktist ha de :)

sen om ni vill veta va jag hittar på just nu så kan jag berätta att jag sitter och kränger mina Goldfish chocolate och kollar på de video klippet som jag la in igår...HHAHHAHA jag avlider varje gång jag ser de.. och när jag inte ser de skrattar jag endå bara för att jag tänker på de.. vilket hue!

ja ni får ha de så bra mina kära underbara läsare (vilka ni nu e).. :D take care♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0