wishing every moment froze

jag är en flitig liten räv!sant sant... sitter just nu på Dariens bibliotek och gör en massa nytta:) drog med mig datan så klart, haha...

slutade jobba 2, barnen va sjuka idag så vi hade lite "julmys" hemma. ritade teckningar och lyssna på julmusik. får faktist ha lite julkänsla nu, de e ju trots allt dec månad och 8dgr kvar till julafton! fan va mkt jul de blev, hahah..Skulle egentligen till ikea men blide ikke så... istället blir de att hitta på ngt med french när hon har slutat lite senare.. 

sa ja föresten de att hela tjocka släkten kommer nu i helgen och "firar" jul.! haha okej inte tjocka för så många blir vi inte .. men endå ngra stycken. joddåsatte första julmiddagen här på sönd, ska bli kul och se vad dom käkar(;..och om ni undrar vrf vi firar de denna helgen så e de för vi sticker ju till San Diego på Julafton!!!snart snart snart.:D helt skadat att de e ett nytt år om bara ngra veckor.. tiden går ju knappt fort eller så!! hela 2010 snart slut, ångest? haha lite kanske.. nä men de ska bli kul att starta ett helt nytt år här i usa, längtar spec till sommaren kommer här! hur underbart?:D jaja får börja med julen nu, hahha... saknar er aaaallla! KYSS

HAHAHAH asså bara koooooolla på henne! som jag älskar de huet & som jag bara vill att hon ska komma hiiiiiiiiit!!! älskar dig min underbara galning! en puss om dagen från mig, glöm inte de mami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0