We gather together for christmas

Då har jag precis avslutat denna dagen då.. familjen/släkten kom vid 2 (eller ja har ingen aning va klockan va faktist, haha men vi sär 2)..sen hälsa jag på dom och presentera mig, bla bla bla ja ni kan de... efter ett tag blev de käk.. hahah om man kan kalla de mat. först åt vi tomatsoppa och en laxsoppa. sen själva "maten" va tre olika sorters pajer? och dom va lika stora som en liten tallrik? hah fattar ni va ja menar då? alltså inte stora.. och sallad till de.. haha wth! och sen efterrätten va äppelkaka &  pumpkin pie och glögg som jag fixa så fint! men ja menar. tur dom inte äter så mycket för hemma hade de aldrig räckt!!! kan lugnt sä att man sakna dom hemalagade köttbullarna, prinskorvarna, rödbetsalladen & aaaallt de där? men detta kan inte ha varit julmiddagen för jag vet att man ska ha kalkon och en massa massa annat. så nästa helg när de e julafton, leeeeeverera tack! hahaha...anyw ska ner och ta ngt och äta nu, hahah fortf hungrig ju!
lite bilder jag tog innan alla satt sig..

Kommentarer
Postat av: angelica

Gud vad fint ;D <3

2010-12-20 @ 12:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0