craving for skittles


jag käkar ju inte godis, fråga mig inte vrf ? de e inget nyårslöfte eller så men de "frestar" lixom inte mig om jag ska uttrycka mig fint, haha.. de e inget fööör moi!!! men så kommer man till americat, inte bra! dessa skittles godisarna käkar mina ungar varje kväll typ och dom e svin goda... men de får inte bli en vana för mig bara !! oooppsi.

nu ska jag lyssna lite på rir's underbara låt california king bed och sooova! ledig imorgon wooop wooop. ska dock ut och köpa julklappar vilket jag inte gjort än ! aaah blir knäpp... KYSS !


Kommentarer
Postat av: angelica

hahah fan va trög jag är trodde först de va någon annan på bilderna.. snäll vän du har XD <3<3

2010-12-22 @ 14:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0