Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

San Diego im heeeeere,wooop wooooop :D Ja asså jag vet inte riktigt var jag ska börja? vi landa i San Diego 9pm igår kväll.. åkte till ett ställe där vi hyrde vår bil som vi ska ha här under veckan sen körde vi dirr till hotellet ! kom i säng vid 12 helt död... de va den längsta julen jag har varit med, i och med att man tar tbx tiden 3 timmar så fick jag asså 3 timmars mer julafton (;haha. kan inte fatta att man precis har flögit 6 timmar genom hela usa, från ena sida till den andra.. detta landet e inte avlångt utan jävligt brett !! en sak som va jävligt skönt, va ju att vi lämna NY precis när det blev snöoväder där.. haha så gott ! åke precis i tid (;
 
ja iaf, bor på ett hotell som heter Loews.. & jag kan ju sä så mkt som att jag har hittat mitt boende för resten av mitt liv!!! Hotel Loews. Detta hotellet e de största jag har bott på och sett... annat än de i rhodos som jag fixa in oss på, hahahahha, flashbacks... helt seriöst, detta e enormt typ som ett mansion hotel hahah ! & jag har fått ett rum för mig själv som e helt otroligt fint med två mega stora sängar & underbar havsutsikt..asså de e helt sjukt så vackert de e...  tror jag har fotat 7000 bilder på bara utsikten och rummet. jag lovar ska lägga in bilderna så fort jag har lagt in de på datorn..  ni kan ju gå in på denna sidan om ni vill och läsa om stället:D  
http://www.loewshotels.com/en/Coronado-Bay-Resort/accommodations/rooms
Hotellet e lixom som ett helt stort område.. i den ena byggnaden är lobbyn & resturangen där vi käkar, där finns även lite olika affärer.. sen kommer där fyra byggnader som då är bara hotellrumen.. sen är där spa, träningslokal, kids room där man kan leka med barnen, tennisbana, & 3 olika sorters pooler plus bubbelpool.. & vi har bara gångavstång till stranden.:D detta kan lixom inte bli bättre !!!

Idag har jag hunnit med och käkat frulle, fruktansvärt god(: sen tog jag barnen och drog bort till en lekplats som ligger vid stranden.. lekte där och på stranden i några timmar, hade mysigt :D sen hemåt till hotellet och vila lite... gjorde v oss sen hoppa vi hela fam in i bilen för att åka runder lite och kolla läget:) börja med att vi körde till en jätte känd golfbana som var svin stor.. efter de blev de subway för käk.. sen bort till en strand som va amazing!! där va fullt med berg och sten och på dom la de sjölejon:D haha så söta dom va. allting va så fint. vi klättra ner och kolla och sen klättra jag, sebby & paul in i en grotta fullt med vatten & stenar. döfräckt va de !! efter att vi hade varit där så körde vi och kolla på snuksigt rika och stora hus som la där runt omkring.. sen styrde vi oss tbx till hotellet..  

Whitney ringde precis och beställde mat upp till mitt rum så nu ska jag käka min ceasersallad, sen ska jag hoppa in i duschen.. ikväll ska W&P ut och äta för dom firar sin anniversary 2 day:) så de blir att jag och busarna myser i mitt rum med tv och sen deckar dom... sebby ville sova hos mig ikväll så vrf inte :) 

love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0