picture rain II


bilder på min underbara utsikt från mitt rum och lite av frullen jag käka igår(; yaaami !


Ja som ni ser så va vi på San Diego Zoo i mån (tror jag de va).. jag hade ju liiiite svårt för detta då jag inte tycker om zoo.. men hade en varm och lång dag (:

allting flyter på och allt e fruktansvärt härligt :D jag och paul håller på att övertala Whitney om att flytta hit.. han vill men hon e väll lite sådär (fattar nt vrf, detta e lixom rena paradiset).. sneat? hahah.. iaf vi hittar på en massa varje dag och åker på utflykter och så.. imorgon e de typ sista dagen för sen flyger vi hem tidigt på fredagen.. blööö hade gärnat stannat en vecka till..!! idag e de dock tradigt väder för de ... reeegnar :& gillar vi inte.. men ska bli bra imorgon igen :D nu ska jag iväg och kolla in gymmet som dom har här.. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0