start now, and go with love, courage and confidence

okej en liten uppdatering nu då..
fre: spenderades hemma, förkyld och allmänt seg.. passa busarna på kvällen för w&p var ute.. decka framför avatar så helt ok! 

lör blev de en dag i älskade NY.. åkte in för att sjunga sen gick ja runder lite och kolla.. asså de händer alltid ngt nytt där. när jag hade gått runder ett tag så hörde jag musik från andra sidan gatan, så klart va jag där på 2 sek för att se va de va.. då visa de sig att de va några random dudes som dansa till mjs låtar.. sjukt jävla duktiga va dom.. jag filma hela fadderullan ;) där va en som såg xakt ut som honom, samma hår näsa hue allt.. läskigt, hahha! ghaaa älskar att bara gå där inne, och kolla på alla folk & allt som händer... lovely lovely city:) .. 

iaf efter den turen där inne så stack jag hem, french ringde och fråga om jag ville hitta på ngt. så klart ville jag de, så jag mötte upp henne inne på mallet i stamford. sen gick vi runder där lite och efter de bestämde vi oss för bio :D längesen nu.. kan sä att jag såg en film som lätt ligger högst upp på min lista just nu, Burlesque! fyyfan man hade nästan glömt bort hur jävla bra Xristina aguilera e, eftersom hon har hållt sig borta ett tag, när hon fick sin unge och så.... när hon börja sjunga i denna filmen. assså jag va så hääääär nära på att börja böla... vilken röst, helt otrolig! vet inte om den har kommit ut i sverige än? om den har SEEEE DEN !!!!!! om inte, vänta tills den kommer och SEN SE DEN DIRR!!



idag va har jag gjort då?.. just de, jag va med om min första hanukka (staving?) french familj e judisk och man firar inte jul då utan hanukka, tydligen.. så dom bjöd in mig där på deras lilla partaj som dom hade. kul och se hur de gick till, hade ingen aning va de va.. har bara hört de ordet en gång och de va när jag kolla på OC en gång i tiden,hhhaa. allmän bildad, va e de? käka god mat, härligt umgänge och hade de bara allämnt trevligt.. sen stack jag hem vid 8.. har duschat och nu ska jag deeecka. fryser riiiiktigt mkt. kylan har verkligen kommit hit. de e ingen snö eller så men de e svin kallt endå.. så nu e de bara och pälsa på sig!!!! och en dag nu i veckan ska jag gå ut och ta kort på alla husen här för de e helt otroligt va dom kan pynta.. har aldrig sett så mkt julpynt och ljus som de e i vissa trädgårdar..

ps , bilder på allting kommer, har inte installerat de programmet från telefonen så jag kan lägga in bilder.. har en massa random bilder som jga vill lägga in. fixar med de imorgon.. decka nu.
take care ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0