no I'm not lucky I'm blessed

igår och idag har jag bara varit allmät seg & svin förkyld ! men de har gått endå..  Vi fira lille Sloanyponny som fyller 2 idag :D så jävla söt e hon, dööööör.. jag köpte ett Elmo pussel med alfab på... eftersom hon e besatt utav den lille röda filure fick de bli ett sådat (; kom en massa gäster, vi beställde pizza, käka elmo tårta och en massa cupcakes, kan de bli bättre (; mina favoriter ju... sen när dom drog så hjälpte jag till och lägga busarna och nu ligger jag här lyssnar på gudinnan Nicki Minaj,loooooove her !!!..  

kan inte riktigt fatta att de e december redan. snart julafton,mys.:) vi har fått upp vår söta julgran så nu känner man att de närmar sig.... första julen & nyår man inte firar hemma, dock lite trist..imorgon blir de en långdag, händer en massa känns de som..  take care <3


Elmo says zuuuuuup? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0