I don't wanna just survive I'm gonna hit the road I'm gonna drive

Körkort i usa: cheeeeeeeck!!!:)

jadå kamma hem de idag, så nu e de färdigt, rätt skönt att ha de gjort ! okej måste skriva om hur de gick till för mig att ta de här.. först kom jag till DMW (där man gör hela grejen).. stod i en kö i ca 2h bara för att lämna in ett par papper, de tog ca 10 min att gå igenom.. sen skicka dom bort mig till en annan kö där jag skulle sitta innan jag fick gå in och skriva mitt prov, satt i 1.5h och vänta på att få komma in.. gjorde provet som tog ca 20min max.. 25 frågor och man fick ha 5 fel.. efter att jag hade klarat de så fick jag ställa mig i ytterliggare en annan kö där jag skulle boka min uppkörning.. denna kö tog också 1.5h innan jag kunde beställa en tid och de tog 5min.. allt detta hade kunnat ta max 2h om dom hade haft numerlappar där på de stället. ett tips.. hahah helt insane..tycker de e bra att dom har drop in men inte på de sättet som dom har de på, när man hade kunnat göra allt så mycket smidigare? gjorde iaf uppkörningen som tog ca 20 min...haha de sjukaste e endå att man kör inte ut på motorvägen...då undrar jag vrf? en sak som dom kan få plus för e iaf att man behöver inte vänta en vecka på sitt körkort här utan man ställer sig i receptionen och tar en bild, sen fixar dom ihp körkortet där vilket tar ca 10min.. färdigt och klart :D kändes konstigt när jag körde upp , för jag har ju kört hela tiden nu när jag har varit här så de känndes inte som en uppkörning riktigt för jag visste ju i princip vad som väntades. men iochmed att de va allvar allvar så fick jag köra lite bättre än vad jag brukar, hahah annars hade jag väll fått göra om de 1000gånger om (; kiiiidding, ja e duuuuktig. men när man har kört ett tag (2 år nu, jiiiises tiden går)  så har man fått in lite dåliga vanor på vissa saker som man gör..anyway i made it:)en annan rolig sak e också att min älskade french tog sitt körkort igår, hennes första så de va svin bra:D blev riktigt glad för hennes skull!!  KYSS !

Kommentarer
Postat av: angelica

gott sandy, ;)

haha nästan som att söka till idol, kö och vänta.

<3<3

2010-12-09 @ 13:42:43
Postat av: svar: angelica

weeeeei :D

hahah ja faktist fast idol kön va 10gånger roligare, hahha ! l<3<3

2010-12-09 @ 21:07:12
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0