It's a filthy hot mess

assså vilket jävla ös de va igår. ikke klogt ! maamma lämna
av ,mig och angelica vid klubbstugan(fira nid som fyllde 20, för
er som inte vet)
och ja jävlar vilket drag de blev. hahahaha ...
de va borden,stolarna,soffan,golvet alllt. totalt galet men så jävla kul :)
sen bar det av mot tivvan (jag & angleica). hahahhah ja va säger man.
va inne och veva i alla rummen sen lyckades jag vrida min fot i 90grader
utan krydd (den onda foten). säger inget mer ? ;o  de va inte lugnt där
inne iheller. fyfan va kul de va. BILDER KOMMER de lovar jag :D tog över
200 bilder den kvällen hahahha lyckat!
HAHAHHAHAHAH kom tänka på nid när jag bara ser han gå ut genom dörren
och mot fotbollsplanen med en boll under armen."tänkte vafan ska han nu"
så går han ut på planen och ska spela boll med en signerad boll från stugan
som han hade tagit från pokal hyllan (tror jag  det var) HAHAHHAHHAHAHAA jag dooooog.
äh de va fantomen galet alltihopa...

och ikväll blir de melodf. med ERIC :D ska bli så jäkla
kul & se. har väntat på detta sen ....  förra helgen när jag
trodde de va då han skulle va med... men ikväll smällr de !!!!
och efter de.  hahah skriver inte mer ;)

ska lindra in min fot nu innan jag DÖÖÖÖÖR! asså de e sjukt så
ont jag har. vet inte var jag ska ta vägen seriöst. aaaaaaah pain.
men de går. de ska gå.hela dagen/kvällen... dont let me down !
hej&hå kämpa på(tyyyb) he he he roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0