I actually did it again

Ja jag gjorde verkligen de igen fast värre denna gången :! fanfanfanfan.....
skulle gå ner för ett par trappor hos filip igår där ute men såklart skulle ju där
va snor halt så jag trilla och stuka min fot. haha la där och kunde inte komma
upp, så bara ser jag hur de kommer fram folk och ska hjälpa mig.  man
tackar:) just nu känns de som den e bröten, seriöst:/ trilla en gång till nu precis,
när jag skulle hoppa in i badrumet så snubbla jag & landa på den onde foten:s hur lyckas jag? ja som skulle ut ikväll med töserna men de sket ju sig nu. asså ja ska sluta gå.
e helt jävla ostabil.. hade inte klackar eller ngt bara converse. ska iaf till sjukan
snart för min fot e inte okej så mami kommer och hämtar mig. plus att min äckliga förkylning gör inte de bättre.. får ta tag i detta nu då. skriver mer om gårdagen sen när jag e hemma!


2009 när jag lyckades första gången. hahaha så jävla klumpig


Kommentarer
Postat av: bro

aaw, min lille brroooo! du lyckas alltid med det ;) hihihiihihihihihi idag är det bara 19dagar SEN ÄR JAG HEMMAAAAAAAA:D saggnar dig skeeeetaaa mkt.. åh va på värsta RnB stället igår, trodde jag skulle döö :( hade inte min bro som kunde dansa med mig... och kan säga, fiifan bro.. märks att min andra halva e borta :( hahah känner mig bara halv..

iloveyouforeverneverbrooo

2010-02-06 @ 14:26:15
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan asså när du behöver mig så behöver jag dig !

dvs ALL ALLTID !!! yes inte långt kvar nu sen ska de ösas & mysas :D:D loveu even more bro <3<3

2010-02-07 @ 22:50:17
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0