Shopaholic

Okej jag gick verkligen looooss i affärerna ikväll.
hängde med angelica & hennes mamma till familia.
det var typ 20%/50% på alla kläder och saker. så de
tackar man ju itne nä till. hahah asså ja handla så jväla
mkt. gick totalt loss dä r inne. de blev ringar, skor, tröjor,
jacka osv.(notes: de va svinbilligt) sen bjöds de på cider
alkoholfri" skulle ju köra så it didnt matter;). popcorn, godis och frukter.
så där höll man ju till ett tag ! fick även en rosa ros som jag så fint tappa
i dom jävla svängdörrarna! men kul hade jag.. Rosa e ju inte som
alla andra..som vi skratta, riktigt härlig;) kom typ precis hem så
nu tänkte jag testa och ha mig lite innan de blir sängen. :) såååå nöjd !


Kommentarer
Postat av: bro

asså kolla meddelandet jag har skickat på fb. asså shiiiit! äkta flås på det, e helt taggad:D:D:D:D:DD:D:DD:D:D:

loveu

2010-02-12 @ 00:18:37
URL: http://martinajenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0