Too much of anything can make me sick

fan asså denna förkylningen is eating me up !
vakna av att jag hade snor i hela huet, torr i hela flabben
och med bara en strumpa på mig :! va e de för sömn ?
mami stod och banka på dörren vid 9 så de va bara rätt upp och
öppna. såg ut som..... men ja som sagt de va bara mami som tur va. hahah.
hon skulle slänga av mina två galningar som ska va hos mig hela helgen:D
synd bara att dom inte kan hnga med ut & röja... hade inte varit
lugnt isåfall hahaha;d...skulle käka lite frulle precis men de va fan inte lönt
så de sket sig direkt. smakar inte ett piss så de får va så. 
nu ska jag göra v mig. för när mami ringer ska jag hjälpa dom att flytta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0