I just want a million paper

Hoppas nu man får fete lönen när de e dags, typ runt millen :D
hppas hoppas hooppas hoppas! lär behövas, tanke på
vad ja ska lägga pengarna på nästa månad !
HEHIHOHUHIOHHUH bla. en tripp utomlands;)

plus att de kan skrivas historia i helgen då
jag inte ska ut och göra stan !sant faktist.. för på lör
ska de ageras nanny hela kvällen.. caaaaaaaaaaaatching ;)
så de blir lugnt, men de finns en fre med ! hahha nä måste
faktist vila min lille fossing som inte riktigt e som den ska fortf :!
går runder och haltar hela tiden, foten e helt svullen så jag kan
aldirg använda mina nya svinit snygga skor som jag köpte då...
ja då ni vet. ...ja just då...precis. så de e lite illa !


Kommentarer
Postat av: bro

he he he he he säger jag bara ;)

saggnar dig (<3

2010-02-17 @ 00:36:50
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Anonym

ELLERHUUUUUUR H TO THE E !! hahaha;D

saaaaaggnar dig mer rövva !:/ <3<3

2010-02-17 @ 16:45:24
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0