Craaaazynes

De va plattan i mattan igår kan jag ju sä.. attans va de va galet.
va ju först hemma hos mig & "fira" att martina va hemma :D
så vi käka nachos chips med kött & ngt, de va as gott !! sen drog vi
till Jonas som precis fyltt 20 så de va ju bara & ööööösa ! lyckades hälla
ut min dricka över korten när vi skulle spela, sen trilla jag av en stol,
men den va helt ostabil, craazy! jag & martina skratta seriöst äckligt mkt åt
linkan igår, hahah så sjuuuk... sen va de bussen ner till stan vid halv 12.
drog till pascha och veeva..träffa en jävla massa. de va sviiiiin kul, fyfan :D:D
precis innan vi skulle dra till pascha tappade jag bort min väska ! jaaaaaaaag vet.
jag har gjort de igen, så jävla störigt :! mitt bankkort, körkort, kamera, bilnycklar
& hemnycklar la där i så de e fett störigt :( som tur va så hade jag iaf min mobil
i handen så den har jag kvar. men endå nu kan jag inte köra med min bil mer.
de va min andra bilnyckel jag gör av med. så de va reservaren & nu står man utan ! 
aaaaaaaaaaaaaaaah kommer dö om inte de löser sig. måste ha röda faran, klarar inte mig 
annars. sen e de ju inte första gången jag tappar bort mitt körkort. första gången hade
jag bara haft körkortet i 1 dag. sen la jag plånkan på biltaket när jag skulle 
tanka & sen körde jag! så de va bara hej&gobay med de körkortet, leget & bankkortet !
sjukt jobbigt att beställa nytt, anmäla, fixa yosyosyoysoy... så om ni hittar en svart mocka
väska så RING ! tog tåget hem halv 11 idag från stan sen va de ju bara ringa mami så 
hon kunde komma med extra nyckel så jag kunde komma hem. vilken jävla kväll !
nu ska jag duscha (fryser röven av mig) sen blir de upp till angelica en runda och
hämta lite bilder (själv har man ju inga)..... annars tack alla, de va sjukt kul! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0