I live first and leave the bullshit last

dagen efter? nä faktist inte, de blev ingen utgång igår.
hahahahah lina e så jävla förvirrad. vi skulle på 18 års partaj
men de visade sig att de var den 27 mars den festen e.. klockrent hahaha.
så vi satt hemma hos mig istället och kolla film, käka goda rester & dega(:
själv somna jag ju såklart till första fillmen..oväntat! idag har jag bara jobbat i
ngn timme sen hem & träffa min bro :D:D hon skulle egentligen åkt tbx
idag men ikke hon stannar för min skull? hahah i wish. nä men de hände lite
saker så hon stannar ett litet tag till iaf :D så jävla gott, ska ses imorgon igen !(:
t stack för en studn sen, så nu ska jag decka. go' natt !

btw, operation face is on....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0