Helerious day

skratta så äckligt jävla mkt igår se de va sjukt ! HAHAHAH ni fattar inte.
t va här igår och ja ni kan ju tänka er själva . hahhha skrattar just nu.
LÄNGTAR annars till helgen. på fre e de partaj för linas kusin som
fyller år därefter utgång. på lörd e de utgång med brudarna... så ja ni ser
ju själva hur helgen kommer se ut ;)

fast en sak e störigt.... min näsjävel rinner tjugofyrasju.
förkylning som håller på att braka ut? JAPPS! så jälva härligt!
men de hindrar ju dock inte superettan från dimman i helgen, right;)

och en sak till. JAG ÄLSKAR MITT JOBB.
fan asså, så rolig jag hade idag. jag & jenny satte på
melodifestivalen 2009 och de blev ett jävla ös på busarna.
HAHAHHAH där va en som verkligen gick in för de ....
fyyyfan va jag skratta (ska man ju inte göra) men asså de hade
ni med gjort. loooooovar. hon lyckades med alla rörelser som finns
på en gång, och de ni.. de va inte nådigt;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0