If you're cool, then I'm cool then we're cool

lördagsmys, va e de? detta suger pungsvett ! har nog aldrig haft en sån
seg lör som denna. som jag sa till martina innan:
"jag går & hänger mig nu" hahah detta funkar inte.
alla andra e ute & lver medans jag sitter här med en sleten
fot och melodifestivalen som sög balle ! de e enda positiva idag var
när jag & martina cama innan och snagga en massa. fyfan va kul de
e varje gång...jag blir så glad när jag ser hennes hue;D  big miss<3
men nu ska jag snyta mig för 284734 gången sen starat en film
tänkte jag. har sovit hela dan så kan ju forts nu... god natt!

s:
festa för mig med ikväll
a: hahahah nä då kanske man inte överlever
s: hahahhahahahhah sant !

Anthony Hamilton- Im cool

u gotta love this !

Kommentarer
Postat av: snutte C

hahahha go melodifestivalen, ola var ju ändå bäst, & klart att jag rösta på honom ;D hahahahaha

2010-02-06 @ 22:51:29
URL: http://anelicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0