Don't be mad cause i got you singing

kolla precis på paradiset. mer än jag som tkr Jackie e helt jävla EF räck upp en hand ? 
hon har inte alla noter hemma den, båset står kvar men kossan e ute(haha går den så?).
hissen går inte enda upp. va finns de för fler? iaf u get it! hahahahaha.
men jag gillar de endå ;) blir att man sitter bänkad imorgon 22.00 sharp ! 
nu blir de bed time för min del. upp & jobba imorgon då måste man va pigg på de.
så jag får väll avrunda här .         god natt ! he he 


Finns absolut inga som betyder så mkt som dom två galningarna<3
ville bara sä de och att jag bjuder på dom bilderna, bra va :D



ps.jag måste nog till sjukan imorgon, min svanskota e fort f-up:! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0