New year 09/10

Ja herejävlar. lyckades med ngt som e så jävla typiskt mig.
töserna kom till mig vid 5 sen börja vi käka dricka och festa till de.
tåget halv 8 till stan för att bege oss till tågaborg där vi skulle till denise
på fest. mkt trevligt va där sen taxi till olympia där den andra festen va
(som vi trodde med skulle ligga på tågaborg men ikke) hade svinit kul.
jag lyckades slå sönder ett glas sen skulle jag va så duktig & städa upp efter mig.
men i helvete heller. istället börjar jag samla ihop glaskärver med mina händer så de
fastna en glaskärva i min hand. börja blöda så fint så. sen gick vi ner till tivvan och
vägen dit hahaha ja den va skadad. jag & angelica ringla oss fram mellan alla fyrvekerier
som folk hade ställt ut på gatan.dom själva stod 100m därifrån medans vi bara gick
rakt in i dom när dom skulle smällas. stroooongt ! väl nere på tivvan så gick de
unnan. in & skaka rumpan som attans. sen kom de. jag lyckades fantomen
trilla ner för tivvans scen där uppe den "extra scengrejen" ja ni vet den som dom har
på sidorna. fyyyfan säger jag bara. stod och dansa med ngn och helt plötsligt la jag där
nere på golvet och rulla. sjukt. sen upp igen på scenen och dansa precis som om
det inte hade hänt med världens smile. hahahah fan asså. men som tur e så vet alla
att jag alltid råkar ut för ngt sånt. förra helgen trilla jag halvt ner för MCdonkans trappor
på knutan helt nykter. så ja menar man kan inte skylla på alkoholen precis.
utan ja e så jävla klumpig. thats just me. ialf runt 3 någon gång gick vi bort till taxi bilarna
för att ta oss hem. jaja säkert. de fanns inte en endaste taxi ledig & där stod man & frös röven
av sig i säkert en timme. jag har nog aldrig frösit så mkt som jag gjorde inatt. hoppade in i duschen dirr när jag kom hem sen på med typ alla kläder jag kunde hitta här hemma.
käka resten av maten vi hade innan och sen kröp jag ner breve angelica och slockna på 2sek.
med andra ord så va kvällen helt jävla insane & skadat rolig.
den kunde absolut inte bli bättre, tack alla inblandade för kvällen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0