Im the life of the party

Ja då e de nu man ska sammanfatta helgen !

Fre: var det utgång med corre, drog hem till henne & förfesta. hennes mamma
var med ett litet tag & de va skadat. hahahahha. sen ner till stan där barerna
väntade. blev inget tivvan, bakom eller ngt annat utan tapaz faktist ;D hade så jävla kul,
träffa jack & tim där sen en massa andra. tack snäckan <3



Lör: vakna med världens huevärk trodde jag skulle avlida.
tänkte att de går över senare. stack & jobba vid 12, (första gången jag jobbar
på en helg). kan ju sä att de blev en luuugn jobbe dag. passa mina två busar så
vi kolla tv & tog de lugnt bara;) sen hem vid halv 7 för att duscha & svida om.(fortf ont i huet) 
hade sagt till folket att dom kunde komma halv 8 så de var snabba ryck.
förfesta hos mig sen drog vi till pascha. free as always ;) dansa loss inne i rnb rummet
som spela sjuuuukt bra låtar:D:D träffa en massa sen blev de tåget hem & nanna.
mitt hue hänge inte med denna kvällen, men hade så jävla kul:)
kommer bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0