You better recognize a real woman

This is my day

- jobbat  looovely ;)
- fixat lite med vad som kommer hända

- käkat   en mkt god chicken salate
- mia kom en snabb runda
- hem till martina & agera hjälp!

Camman ringde:
C:
hej sandy, va gör du ? kan du komma vi behöver verkligen hjälp
J: yes va e de då?
C: de e tintin (hennes bajshund) han behövs borstas och jag klara inte de. 
J: okej ja men ja kommer över ska bara käka.....

......ngra minuter senare
C: ja du ser
J: OMG hahahha jälva boll. varfan e hans öron? hahah 

& ja börja klippa lite
C: näe näe jag går jag klarar inte se de
J: hahah ingen fara håll han här bara
C: näe näe denise håll han,  kom nu jag går ut
J: hahahaha seriöst man måste raka av skiten för detta går verkligen inte
C: ja de måste han va,? men ring din mamma & hör då
J: ja men de fixar vi, kom hem med han till mig imorgon runt 4 har slutat då
C: TACK sandy, jävla martina hon sa att han va klippt och fixad innan hon åkte

HAHAHHAHAHHHAHAHAHAH shame on you m (;

nu tänkte jag hoppa i badet 
hej...!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha inte shame on me... camman försöker lägga över det på mig.. okeeeej, snällt!

men jag åkte för mer än 1 vecka sen. och då var han kammad o fin MEN jag sa att öronen va knutiga så hon behövde göra dii va.. NEJ då tror huet att man kan vänta 10dagar o sen testa, jaja för det blir ju inte svårare då? hahaha min mamma alltså, siiick.

jag måste komma hem o ta hand om tintin ordentligt!

för hon e KASS :D he he sua

2010-01-20 @ 00:50:34
Postat av: Anonym

hahahahha du ska få se han kommer bli hel snygg idag ;D mami fixar he he. hahah ja du får åka hem igen martina detta håller ikke där hjemma! kidding looove <3

2010-01-20 @ 08:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0