Yesterday is gone let's live today

gårdagen var riiktigt trevlig! var på 21års partaj (inte20) hahah koll på läget ?
meningen var att vi skullle vidare till tivvan efter men tiden gick & ja sen va de
inte mkt med oss. hahah kommer ihåg att jag var svin hungrig så jag stekte
ett halvt paket köttfärs. endå ofta man bara sitter & käkar köttfärs utan ngt till? 
fyyyyfan nu rapar jag hela tiden & de smakar spya i hela flabben. kry tjej !
haha anyw.. decka i ngn jävla random säng där så så långt kom jag;D vakna vid 9 av att
hela min flabb var heeeelt mjölig.hade legat & gosat med ett tuggummi som jag hade
haft sen jag kom dit typ. FYYYFAN va äckligt, sen skulle jag visa angelica hur de såg ut. hahahah men hon höll på att spy. & den lille busen hade busat en massa igår hahahh. blir mer bus ikväll! sen tog vi bussen ner till stan & in på systemet för att handla booze till henne.
så jävla gott ! så nu e man laddad inför ikväll för då kör vi igen :D loveit !

l8tor then....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0