Theres 1 thing u gotta know

Jadå de va denna dagen de... stack till jobb vid halv 9 sen har
tiden bara gått. hade så jävla kul idag. asså de e inte konstigt
att jag trivs som en gnu. jag kastar mig i snön, åker pulka som
aldrig förr, leker pjätt, hoppar runder & fular mig exakt hela tiden.
jag e exakt som busarna har jag kommit på. kanske drf man
e loved;) HE HE. nä men serri jag e inte den typen som sitter som
en hök & kollar va dom håller på med utan jag e den som e däär
med dom. hahahaha.... men jag har ju endå koll så klaaaart;D 
jaja sen va de hemåt vid 4, skulle egentligen till väla och kolla vad dom 
tar för att fixa frillan men tar de imorgon efter jobb istället. ska även
fixa gymkort så de blir gjort. (kan ju göra de nu när jag endå vet att jag ska stanna ett tag..)
snart kommer antagligen blondi hit & vi ska cheka lite grejer på nätet. HE HE HE fyfan va gott, kanske tillochmed så att vi trycker på B knappen dirr. how knows;)? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0