great awesome night !

hahahah ja var ska man börja? det var verkligen en redlös utgång;)
var först hemma hos mig och börja lite, sen drog vi hem till hartman som
höll i partyt denna gången. jag måste bara sä att den musiken som spelades hos han
igår va verkligen bra. de e första gången man kan sä att där var bra musik,
så jag vill tacka vännerna som hade asat med sig ipod, mp4, mp3 & allt TACK;D hahha
sen drog vi till pascha där bordet & drickan väntade på oss, häääärligt!
dansa loss som en gnu & fyfan va kul det var.  jag träffa nog allt & alla igår!
stod & dansa med lina när jag märkte att angelica och resten som jag drog dit med
var borta. kollade min mobil om någon hade ringt & jodå där hade man xantal
missade. så kolla jag klockan och såg att sista tåget för min del hade gått så
de va ju drf där inte va en jävel kvar. jaha va hände nu tänkte jag?
taxi eller sova hos ngn ? då kommer skoog & angelica som då hade ringt hela tiden.
så söta, dom lämnade inte mig där och åkte hem. istället hade dom ringt & letat överallt
typ:) love !sen kom roos som hade blivit avkastad från tåget. hahahaha ja så vi 4 stanna
kvar tills dom stängde sen fick man skjuts hem. goooott:D hem till mig & hade grymt roligt,
skoog visade sina dålda sångtalanger ( har de på film) sen somna jag helt plötsligt och
dom andra stack hem vid halv 7 tror jag. underbar kväll u guys:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0