Nyårssaluten 2010

Var uppe med tuppen för att kolla påarp-mörarp (påarp vann) 
som spela vid 9. har haft så jävla roligt varje år men denna dagen toppa!
fyfan va jag skratta hade så ont i magen. de va jag & mia som drog
dit sen träffa vi emmi. så vi satt där och ja helvete va kul. kom hem
vid halv 3 sen stack jag till angelica en runda ute i ödet och lira lite
mario wii:) sjukt roligt. nu sitter jag & min vovve och typ dör
ut så tradigt vi har. mia & angelica kommer snart så då kanske vi
kommer på ngt, tills dess ska jag springa runder & sjunga lite med
jääätte volymen och en sak till. attans va söööt. jaja vilket jävla
lame inlägg detta blev.   skit samma rundar av här.
haade !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0