A small change can make a huge difference

Jaha då var det helg. igår var man ute & röjde va annars;)?
och ikväll går man på de igen.. men det kommer ske en STOR
förändring på kvällens planer. JAG SKA KÖRA ! kan ni fatta,? nä tänkte
de med... men jo jag bestämde mig imorrse när jag vakna att jag skulle skippa
skumpan idag och köra!. a girl's gotta do what a girl's gotta do;) så ikväll
överlämnar jag bravaderna till någon annan och sätter mig bakom ratten! enda
sen jag tog mitt körkort (2008) har jag bara kört EN ynka gång och hoppat partajet
och det va typ 3mån efter jag tog de. men sen har jag aldrig sagt att jag skulle
bli någon fylletaxi åt någon. haha vilket e tur... vi får se vad som sker ikvääll ;)


men gårdagen va iaf riktigt rolig :).
var först hos mig, sen drog vi till bulls och hälsa på:)
gick loss och hade oss, träffa nettan & co.
sen rätt ner till tempel. jag veeeet . hatar tempel men följde
strömmen igår & de gick hem. dansa en jvla massa sen rätt hem
med kvart över 2 tåget. jag & carro pela ihop en liten buffé av
de jag hade hemma. kolla på  not another teen movie & jag doooog...
"Jenny's got a gun."  "she's gotta gun". HAHAHAHHAHAHAHH skratta
så jag sspyde ! sen typ 2sek efter somna jag tror jag.. 

nu ska jag ut en runda.  l8tor guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0