When time starts to move backwards

ASSÅ SERIÖST, de va noog den roligaste utgången på länge :D
jag hade svinit kul och jag drack inte en endaste droppe ! körde dit
GICK LOOOOOOOOSS TOTALT. löka som en liten gris, skööönt va de!
återigen träffa man allt & alla, dansa med allt & alla. nä fyfan va kul ja hade!!
& när s-mannen skulle dansa, de gick inte allt för snabbt ...hahaha.
bjöds på gratis dricka hela tiden, men nopp I turned them down! sen bil hem,
kunde inte bli bättre. attans asså, tackar för en DUNDER utgång !



Update: Nu ligger både angelica & carro och sover i min soffa precis bredvid mig.
dvs. att jag har sängen för mig själv ;D HE HE HE suckers.
godnatt !!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0