Friends forever n' always

asså vilken kväll jag har haft:) kan sä så mkt att suzan e den bästa
som finns. de e hon som har fått mig att ändra på mig.
jag lär mig något nytt av henne varenda gång vi ses. de finns
bara en som henne och ja hon e helt underbar ! e så glad att jag
har fått lära känna henne(:.. man blir så sjukt glad varenda gång
man ses och ni kan ju tänka er, 4v utan varandra. bara jag
såg henne blev jag riktigt glad och börja skratta:D kom dit kl 6 och sen kom kära 
denise och hämta mig halv 12. ja ville knappt hem! åt asså riktigt riktigt god mat och
de bjöds på goda drinkar. satt på hennes baksida och de blev en massa gossip
om allt vi har varit med om. tack för en kväll jag aldrig kommer glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0