Hi honey i'm hooooooooome

Yes, ni läste, hörde och trodde rätt. jag e hemma.
det har varit en intensiv och rolig vecka med en massa
skratt och fullt ös(: tänker inte skriva vad jag har gjort dag för dag.
hade blivit lite enformigt då. jag har i princip badat i polen och havet
varje dag(: sen har jag shoppat, kört bil, käkat god mat och bara haft det underbart med
en massa värme som nästan tog dö på en. hahaah. men man ska ikke klaga!
sen igår kom de två andra till vårt hus som var deras kompisar som också skulle bo där med oss.  sofi och nick hete dom. efter att jag hade hälsat och snackat med sofi ett tag så fråga jag anja (hon jag åkte med) vrf känner jag igen hon sofi så sjukt mkt precis som om jag har snackat med henne innan eller ngt. då visade sig att de va hon sofi som driver den tidningen sofis mode. aaaha okej då fatta jag ju vrf..riktigt trevliga iaf(:
när jag var och handla så köpte jag en riktigt mysig och snygg byxdress, ett par byxor, två shalar och två ringar. hade kunnat köpa hur mkt som helst men eftersom jag ska iväg sen så måste jag hålla mig. enough is enough(;... köpte även en vinflaska till mami och kennan..så snäääääll jag e! kom hem vid halv 7 sen dess har jag packat upp, käkat, testat min nya bikini (som jag beställde innan jag drog) as snygg!(: kollat mail och lite så. snacka även med angelica äntligen på sms och fyfan vad jag e glad för hennes skull:D hon har de riktigt jävla gott, totalt ÖSÖSÖSÖ!  Jag saknar dock dig superduper mega mycket min pingla♥

ps. roligt väder man kom hem till... yaaaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0