Take me to a place unknown

kom på att jag har varit 20 i en mån exakt idag. !
ja ni kan jubla om ni vill...(;
ikväll kommer bli den mysigaste bästa och underbaraste kvällen på länge !
jag och angelica ska ta på våra finaste kläder, snyggaste
huen och sen ska vi bege oss till en resturang på norra hamnen.
äta gott och dricka gott (: detta är vår julklapp som vi bestämde att
vi skulle ge varandra den dagen vi tkr att de känns perfect. och ikväll
e de mer än perfect! har fått reda på en massa massa roliga saker som
kommer hända framöver, dock sorgligt för min del. men vaddå då?
så jävla awesome. kan tyvär nt sä änu vad de e. den som lever......(;
vet bara att vi ska va snygga ikväll !

ps.
om 3dgr stciker jag iväg en vecka !
ghaaaa så skönt ! sen väntar stockholm, och sedan fcking USA ! :D:D
men mer om usa sen. får själv veta mer när jag e i frankrike, i think!


baby It's louder, so much louder than words.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0