to u from me

jissseskrajs vilken dag. jobba först till halv 1. strålande väder:)
sen in i bilen och på med Gpsn. skulle till malmö på au-pair möte.
allt gick strålande och jag var färdig där halv5. tog ett tag. sen bestämde
jag mig för att dra in på entre' där i malmö. ja ni vet den feta byggnaden med 
en massa affärer i. så de va bara och flytta röda faran in i ett parkeringshus.
sen gick jag loss i affärerna. rea ööööverallt. jaaag gilla de ! gick där själv till
kvart över 8. hahhhah knappt död och ensam. handlar aldrig själv men denna gången 
blev de annat. sen skulle jag då ut från detta jävla parkeringshus. jovisst går som 
de brukar när jag ska va duktig och parkera i sånna. jag kom fan inte ut.
hade nt en liten kö bakom mig iheller. hahah. fick ringa på den knappen för att 
snacka med dom som sköter de möget. jaha efter många om och men så öppna dom
så jag kom uuuuut. helvete asså aldrig mer parkeringshus. eller mjooo men endå.
sen va de gasen i botta rätt hem. och nu alldeles strax kommer lina :D 
ska gå en runda och snacka om gårdagen och så :) myyyys! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0