I got my drink and im sippin' it


så jävla mkt ööööööööös på denna låten! loveit

igår blev de hampan och som alltid sjuuuuukt mkt folk.
träffa en massa roliga nissar. randig gick hem dirr hos mig!!(: sessi.
skulle egentligen dra till tivvan men vi sket i de. istället va vi
på hampan tills dom stängde sen drog vi och käka. men vi va en runda
inom bulls också och hälsa på. tog en drink där sen tbx. skoog och fröss
skulle ta taxi hem så vi hängde med där sen. åkte hem till fröss
och kolla film och jag decka dirr. hahhaa alltid. sen hem kl 8 helt sleden.
skulle inte somna när jag kom hem för jag skulle ut emd angelica. men
de sket sig ganska så snabbt. decka dirr när jag la mig i sängen med min
vovve. vakna halv 2. hahaha strongt. sen nu ska jag ut en runda. sen hem göra v mig.......

för ikväll kör vi igen ! sseeeeeeeeess(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0