Better be known when I roll around town

tänkte först skriva, var fan e mitt hue? men jag har hittat de ..
gårdagen va plattan i mattan. lina kom hit först (vi sket i middagen).
sen tog vi tåget till denise. spela kort, käka nötter som ett jävla marsvin
och hävade dricka. sen bussen ner till stan. väskan va med mig!!!! viktigt.
bulls dirr och drog shotkanna fast inte delux denna gången:! men endå.
sen skulle denise och hennes två kompisar vidare till söder för att lyssna på ett
band. lina va iväg och möte madde så jag fick vänta på dom. sen gick vi med dit.
men då skulle madde och lina göra ngt annat, ingen aning va de va. så dom gick åt
ett håll och jag slira vidare mot söder för att möta denise. hahah trodde jag.
fett mkt folk så jag hittade inte henne. blev att jag stod och öste meed en  random
40årig halv sleten brud. endå fett kul, för hon va sjukt peppad! hahaha. sen helt plötsligt
ser jag carro, emma tuttan och co. stod med dom ett bra tag.. så jävla kul(:
ringde upp jagge och drog vidare till nästa tält för att sätta mig hos grabbarna grus.
hittade dom tllslut. så där satt man och lyssna på rock. mög dåligt men härligt umgänge!
vi beställde natchos och en massa dricka... minuer bjöd.hahahhaha eller?. sjukt. sen vandra vi
vidare till tåget. hem. va sjukt hungrig. värmde ngra gamla makaroner, och en laxbit? hahaha
så jävla äcklig blanding. sen decka jag dirr. härlig kväll kunde inte bli bättre (: synd bara att jag inte såg lina mer, eller ens hann träffa mia på hela kvällen. hahahaha lyckat ! tack endå (:


öste non stop till denna gamla godingen hos denise. doog när vi satte på den 
hahhhaaa. ni kommer ihåg den va?.. 90talets topp låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0