Every tomorrow is a day I never plan

oj jag har nt skrivit på ett tag nu..kanske varit för fin eller också
så har jag verkligen nt haft ngn ork eller lust. har nt kunnat skriva på samma
sätt som jag brukar. sadness is all around all the time:/... men nu tänkte jag börja.
men var fan ska jag starta?tar från helgen........

fre: drog in till hampan och träffa martina och steffi .
skulle ösa lite smått men jo visst. börja med en cider sen gick
de bara utför hahahha. danny ringde martina och fråga om vi var
sugna på lite partaj. men eftersom vi inte hade planerat en helvetes utgång
så hade vi ingen dricka och så. men de ordna sig lika snabbt. vi drog till ramlösa
och sen börja de totala ööööset. hahahhaha fyafn. dansa så jävla mkt så jag dog.
drack lakrits shot som smaka röv men va gjorde de? hahah. sen drog vi in till stan.
tivvan dirr. gick loss sjuuuuukt mkt. sen helt plötsligt drog martina ingen jävla aning när hon
skulle komma tbx. visade sig att hon blev väck. okej ? så de va jag och dimman hela kvällen.
kan sä att jag hade så jväla roligt endå..träffa en random tjej som jag öste med
inne på den scenen i schlagerbaren. hahah dog. sen träffa jag allt och alla. hängde med dom.
va skulle jag gjort utan mina vänner? man e nt med alla dom varje dag men endå finns dom där(: sen var jag inne i de andra rummet brevid schalger rummet hela kvällen typ. brukar aldrig va där inne ens. haha ja men de va tydligen viktigt. hem vid 5. hahahha va hände ? träffa faktist jojje och alle så vi åkte med alles mamma hem. gooooooootte. vet nt riktigt hur jag skulle kommit hem annars. men ja så kan de gå.

lör: ja var ska jag börja. ringde denise. cykla hem till henne i mörarp . duktigt duktigt.
bada i hennes pool, käka, vina och möööös en massa :D hade svin mysigt. la i den poolen
från typ halv 1 till 7. cykla sen hem för att börja göra v mig. skulle ut en runda med lina.
så hem svida om och sen kom hon till mig. drog till fröss där grabbarna grus va :)
hade riktigt jävla roligt :D:D sen in till stan en snabb runda. satte oss på hampan .
feeeett mkt folk. asså riktigt mkt va de. träffa iaf en massa nissar. sketa roligt:)
sen tåget hem vid halv 2. jag, lina och fröss bada i hans pool. sjukt mysigt och skönt.
snacka lite sen följde vi henne för hon skulle hem. jag decka typ dirr. sen halv 6 va de rätt hem. vakna halv 2 på sön. haaaaalv 2? inte ok. hahhah vaknar aldrig så sent. men jag va ju nt hel. hahahha denna helgen kallar jag meeeega random. nt ngt va planerat men endå va allt sjukt lyckat. ja så kan de gå(:      älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0