Tomorrow and today

en dag kvar sen börjar semestern. helt helt seriöst samtdigt som de
ska bli skönt så längtar jag inte ett dugg. hade kunnat hoppat semestern
men eftersom dagiset stänger i 3v så går inte de. asså älskar de stället sjukt mkt.
men iaf imorgon blir de afterwork på hampan. ngra kalla cider där och sedan tivvan.
äh fyfan va de låter härligt. okej jag längtar tills imorgon efter jobbet. hahhaha.
sjukt härligt när solen e på väg ner men när de fortf e riktigt varmt & så sitter man
där på hampan med en cider. mg..

och om en vecka prick idag sticker jag iväg till franska rivieran en vecka. asså livet?:D
fick ju frågan om jag ville hänga med den familjen som jag jobbar hos dit. ofc ofc ofc ofc.!
ja menar JAtack:D ska bara njuta i poolen, i de stora huset uppe på berget och en massa dötid
hela tiden. busa runder med mina två busar(: ta bilen ner till san tropez en sväng. kolla läget och så(: ja allt de där! e så glad.

ska även hälsa på mina nära vänner beckham & brangelina(: sjukt längesen nuuu.
sitta och snacka en massa gossip ta en drink eller 2. fyfan livet.
okej de sista jag skrev nu kanske va lite och ta i, men vadå då?hahaa
one day ppl, u will see(; he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0