Like the sun u brighten the day




cykla hem till carros moster där hon och emma la och säla sig i vattnet.
chilla med en prilla där ngra timmar. snackade, bada,krängde mina goda
maria kex. ja ni kan de .... de va mysigt(: tack ♥

nu har jag precis duschat, ska göra v mig sen ska jag hem till suzan. ja ni minns väll henne.
den bästa människan som finns. hon som bor precis som hollywoodfrugorna. hehehah..
jaaaaahaa tänker ni nu. yes hon !;) hennes present till mig var att bjuda hem mig
till henne på en god middag med god dricka. och idag är det dags :D
ska bli väldigt kul och träffa henne igen. har inte setts på typ 4v för hon hade
semester innan mig. men nu så (: KYSS !

Kommentarer
Postat av: Felixsonja

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-27 @ 10:29:01
URL: http://felixsonja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0