I'm leaving on a jetplane

Jaha imorgon kl halv 8 drar jag och jag har inte börjar packa.
men endå.. ska nt va borta i flera månader så de fixar jag snabbt(:
kommer nt kunna uppd bloggen under tiden jag e där. för jag asar
nt med min data. och sen ska jag ju nt bo på hotell utan i ett hus i bergen. 
hade nog endå nt riktigt haft tid och skriva. ni får veta hur jag har
haft de when im back. spänningen e oliiiiiidlig!!! sitter och laddar ner gotte
låtar nu. för utan musik dör jag helt serri. måste ha ngt på planet och så.
sen ska jag träffa angelica en runda:D sen ses vi antagligen nt på ett helt
fcking år. om jag hinner åka iväg innan hon kommer hem igen! ett helt år! skadat...
men båda ska iväg på ngt som vi verkligen vill. nu kan jag ju skriva va
de e hon ska iväg på för er som nt vet.hhahha. hon drar till Grekland Rhodos i 2mån. omgomgomg. ska jobba som bartender/minglare! endå fett roligt, fyfan.:D passar henne perfect. så ja hon ska dit och hon åker på sön! jag kommer nog böla när vi ska säga hejdå. no words:! nu ska jag iaf börja med min packning tänkte jag. KYSS !


för er som har sett armageddon, remember this (;? hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0