In the middle of the night

aaaah nu undrar ni säkert, vrf jag e uppe! eller ni kanske skiter toalt i de? hahaha.
men ja ska sä er en sak... leeeedig imorgon = late night!(: ska snart hem till bengan
där jack och conny sitter & lirar fifa. så de e bara och traska bort dit nu innan jag fastnar här.

förövrigt så har torsd varit underbar! fick presenter från alla underbara människor på
mitt jobb+ från vissa busar. och dom sjöng för mig i mic på bussen på väg till fågelparken.
(fyller år på lör & e som sagt ledig imorgon)... finns bara en sak och säga.
Jag e lyckligt lottad och jag älskar er(:<3


&
va skulle jag gjort utan er 2, humle och dumle! heoheieie äääälskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0