I will never dumb down

ett tag sen nu kanske? but hey, what to do;).

studenten va galen.
x landa hos lina först (notera att vi va först på plats)
x tömde en hel del glas
x mami kom & hämta, så de va vidare till bengan
x
forst ösa med en jävla massa shotar
x va helt plötsligt själv hos bengen (dom andra hade redan stuckit, hahaa)
x martina & mia hade kastat sig på tåget in till stan
x angelica va på väg till hampus med grabbarna grus (hon hade ring xantal gnger)
x hon kom tbx och hämta mig
x sen vidare till hampus (som också tog studenten)
x massa färdkost, sen taxi in till stan
x hamna på tivvan först
x sen cardans bar resten av kvällen...
x stod själv och öste av ngn anledning
x hitta upp angelica, sen blev de kääk.
x taxi hem med grabbarna grus
x sen efter fest
x trava hem halv 7 tror jag....va nt hel precis!


lör va man på de lika snabbt igen.
x gjorde v mig
x hem till min fimpe vid halv 4
x dirr till maria park.
x camman snea totalt på alla koddar på vägen, hahahhhhaa
x dricka dricka dricka
x vidare till höganäs där vi skulle fira 3st som fyllde 40. stor 40 års fest
med andra ord:)
x åt svin god mat & drickan slank ner utan ngra problemos.
x dansa med allt & alla.
x fick se liten korv, hahahha dog.
x vi satt och sov ett tag i slutet tyyb.
x sen hem vid... typ 5 tror jag?
x decka och uutan krydd så vakna jag halv 3 på söndagen. hahhaha döööd eller?

vilken helg, taaaaaaaack alla. mmen vet ni vad...
helgen som e på vad att komma NUUNUNU, kommer bli craaazy.
u know why? It's my fcking b-day :D:D:D tagga gott folk, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0