Let’s make this last forever

snabb snabb snabb snabb.. skiiiiiid i de. e här nu ju (;
tänkte skriva om min UNDERBARA födelsedag som va helt jävla aweesome!

började med att folket droppa in kl 7 & de belv foto på "röda mattan" & välkomsshotar! sen slet jag upp packeterna dom hade asat med sig, gulligt gulligt (; fick en massa fina saker. blev smycken, brillor, parfym, tröja, kamera (av mami&kennan):D:D har säkert missat ngt men tack tack tack tack för allt!!(: iaf efter de, så käka vi smörgåstårta och sjöng sånger. sjuuuukt kul. musiken pumpades & drickan slank ner. allt va sjukt härligt(: sen hade jag & josse krig med hennes pistoler, HAHHAHhaha vi dog där ett tag.

Min fina dukning(:

2 av Charlies änglar

Kat von D

Angelina Jolie


Ke$ha


Maggan & den rike


vid 10 halv 11 drog vi till medevi där grabbarna grus hade lagfest. jag, martina & lina fick skjuts ner helt random. väl frame där så blev de tequila med natta. men fyfan de gick bara utför för min del! hahah. natta däremot e sjuuuuuk hahahah.. sen va de dags för skjuts igen ner till stationen tog tåget in till stan. dirr till tivvan, tog stämpel, ut och sen in på stekhuset. sa till georg i baren att jag fyllde 20 sen va min kväll räddad!(; vidare till tempel tog stämpel ut lika snabbt för att bege sig till bulls ! och ja fyfan där forts de gå utför. hahhaha drog shotkannor, drinkar och en massa jävla ösösösööss. tbx till tivvan efter ett tag. sen va de schlager rummet som vänta. men denna gången fastna jag i Rnb rummet. kan svära på att alla nissar i hela hbg va fan ute denna ljuvliga underbara lör kväll :D:D:D för min skull kanske? hahah endå! iaf fastna i Rnb rummet, var av med allt och alla.men jag hade min nisse som jag dansa med. sen kom angelica i panik och börja gasta. hon hade letat efter mig i typ 1h. underbar ! du vet att jag älskar dig. sen drog jag hem till a. lovely. decka sen vid 6. helt döööd, vakna kl 10 typ. hem sen halv 3. somna 3 och vakna halv 10 på kvällen igen. lagom till brasilien- elfenbenskusten. kolla den sen decka jag igen vakna 7 lagom till jobbet (: underbart!

bästa födelsedagen någonsin & de vill jag tacka dom bästa personerna i hela vida världen för. jag älskar er alla ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0